Monday, March 4, 2013

Ese "Miqesia"

Qe me lindjen e njeriut ka lindur dhe nevoja te mos jete vetem. Per te mbijetuar atij I duhej te qendronte me te tjere te llojit te tij. Por tani kohet kane ndryshuar. Njeriut nuk I duhet me te mbrohet nga kafshet e egra por nga dicka me e madhe me e eger dhe me e pameshirshme sic jane vete njerezit. Kjo shpjegon nevojen per miqesine.


Miqesia eshte nje marredhenie qe mund te ndertohet ne shume forma. Ajo ka per qellim t’I beje njerezit te ndihen me mire, me te sigurte, sikur nuk jane te vetem ne problemet e tyre por kane dike qe jo t’ua zgjidhe por thjesht t’I degjoje ato. Por si cdo gje tjeter qe ka nje fillim dhe nje mbarim, edhe miqesite nuk jane te perjetshme. Kjo ndodh sepse perkrah perditshmerise hyjne smira ,intrigat ,konkurenca etj, veti kto qe kane lindur qe me njerezimin dhe po shtohen per shkak te individualizmit njerezor. Vete jeta eshte kthyer ne nje lufte per mbijetese ne cdo hallke te saj. Prandaj pertej deshires se madhe nuk mund te krijojme dhe te mbajme kurre nje miqesi te sinqerte e dashamirese. Jo vetem me nje mik por edhe me nje te aferm apo te familjes kthehemi ne nje moment te caktuar ne rivale e konkurrente te forte. Megjithate ne emer te kesaj “mbijetese” ne nuk kemi pse humbasim te gjitha virtytet me te mira te cilat duhen vite per t’u fituar. 



Eshte bere zakon qe ne fillim te shohim anen negative. Por kjo edhe pse nje arme mbrojtese s’eshte e thene qe duhet perhere. Duhet te mendojme pozitivisht duke pare anet me te mira te tjetrit. Duhet t'a pranojme shokun apo mikun per ate qe eshte dhe jo per ate qe do donim ne te ishte.



Cdokush prej nesh I ka te dyja anet e medaljes sepse askush nuk eshte I persosur. Nese do mendonim cdo moment te gjithe keshtu do te jetonim ne paqe me veten ne rradhe te pare por edhe me te tjeret. Nuk duhet te behemi njerez te sukseseve por te vlerave.

27 comments:

  1. shum po shum e bkr :p :d

    ReplyDelete
  2. http://www.youtube.com/watch?v=pU_I8EKJBDU <<<<<<<<<<<===============likeeeeeeee

    ReplyDelete
  3. ja ke fut kot plako

    ReplyDelete
  4. shum pldh keni bere krahasim me njeriun the delmen aman aman po ju delme qenkni vet qe shenuat kete ese

    ReplyDelete
  5. Kjo "ese" nuk permbush asjne nga kriteret e nje eseje te mirfillte , ky tekst mund te marri cdo lloj emri pervecse ese . I mungon struktura e eses , i mungon koherenca , nuk ka 1 hyrje , zhvillim apo mbyllje te qarte . Fjalite nuk kane rend kronologjik apo kuptimor . Fjalori i perdorur esht fjalor i pa perzgjedhur . Nuk ka nje mesazh , moral apo qellim te qarte . Nese kjo detyre do te ishte paraqitur qoft edhe si detyre e shkollave 9-vjecare , nuk do ishte vlersuar me shume se nota 6 ( per mundimin ) . Jam nxenes ne gjimnazin Sami Frasheri ne Tirane dhe me besoni se nese do ishte paraqitur ky tekst si nje ese , edhe mesuesit e fiskultures do qeshnin jo me ata te letersise e gjuhes shqipe

    ReplyDelete
  6. UNE MORA 6 PER KT ESE

    ReplyDelete
  7. nuk i permush hic kriteret edhe me marr nje 2 esht shum. Ia keni fut koooooooooooooooooooooooooooooooooooooottt.

    ReplyDelete
  8. Je idiot😝😝😝😝😝😝

    ReplyDelete
  9. 🙈🙉🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊

    ReplyDelete
  10. ËSHTË E MREKULLUESHME TË FLASË TË MREKULLUESHME PËR DR DAWN. Unë jam Vanessa Canga. Kam pasur një bashkim të bukur me burrin tim dhe kam ndarë lumturinë, ngrohtësinë dhe dashurinë e vërtetë. Ne jetuam së bashku për 10 vjet dhe patëm dy fëmijë. Pak muaj më parë filluam të kishim probleme pafund dhe zënka të vazhdueshme. Shtëpia ishte plot me pakënaqësi dhe fëmijët e mi gjithmonë qanin duke na parë të ziheshim gjatë gjithë kohës. Më në fund, ai u largua dhe na ndërpreu të gjitha mjetet për të komunikuar me të. Bëra gjithçka që munda për ta rikthyer për shkak të asaj se sa shumë e doja, por pa dobi. DR DAWN më erdhi në ndihmë kur e kontaktova dhe më zbuloi se një grua qëndronte pas problemeve që kisha dhe ai më premtoi se do të më ndihmonte, gjë që e bëri kur ndoqa procedurat e tij të punës. Burri im u kthye në shtëpi tek ne dhe ne shpikëm gjëra. Ne jetojmë përsëri të lumtur së bashku. DR DAWN mund t'ju ndihmojë gjithashtu. kontakto me të përmes WhatsApp: +2349046229159
    Email: dawnacuna314@gmail.com
    *Nëse dëshironi të ribashkoheni me burrin/gruan tuaj.
    *Nëse dëshironi të keni një martesë/marrëdhënie paqësore.
    *Nëse keni nevojë për magji për të mbetur shtatzënë/shtatzënë.
    *Nëse dëshironi të trajtoni infertilitetin.
    *Nëse doni të hakmerreni/marrëni pronën tuaj.
    *Nëse dëshironi magji promovimi.

    ReplyDelete
  11. Emri im është loana dhe jam këtu për të falënderuar DR DAWN për ndihmën e tij për të shpëtuar marrëdhënien time. I dashuri më la sepse isha i matur dhe e kam luftuar disa herë për shkak të pasigurisë, duke mos e parë kurrë pranë asnjë zonje tjetër. Nuk mund të gjeja një mënyrë më të mirë për ta bërë atë të kthehej tek unë dhe DR DAWN erdhi në shpëtimin tim. Kur e kontaktova, ai më tha gjithçka që duhej të dija se si do të rikthehet dashuria dhe lidhja mes meje dhe burrit tim. Unë u binda dhe ai e bëri punën pa hezitim dhe menjëherë pas 48 orësh më thirri i dashuri. Jam e lumtur dhe plot jetë për shkak të mirësisë së DR DAWN. I bëj thirrje kujtdo që ka probleme të kontaktojë me të tani dhe ai me siguri do t'ju ndihmojë.
    dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2349046229159

    ReplyDelete