Tuesday, March 26, 2013

Poezia "Jeta" e Naim Frasherit, koment dhe analize.

Sa e dua giithe jeten!
Se atje gienj te verteten,
Yjte, henen, haPesiren,
Te mugetit, naten,  diten,
Mengjeze,  djelline,  driren,
Mbremen  dh' ate erreciren;
Naten, kur esht'  e qetuar
Edhe  gjesendi s'degionet;
Qiellin kur esht' i edruar
E hapesira  ndritonet,
A kur hapen here-here
Ret' e zeza  sten1 nd'ere;
Vapen,  vjeshten, dimrin, veren,
Rete, shine  dhe lumenjte,
Gjemim, mjergulle, Perrenjte,
Deoren, bresherin' e eren'
Malet, fushat edhe brigjet,
Grykat e gukat e shtigjet.
Oshetim6en, Pyjet,
druret'
Shkembenjte, gerxhet' e guret,
Lulet, barerat qe mbijne,
E shpeste qe fluturojne
Edhe  kengera  kendojne
E neper dega levrijne.
Dhe njerin'  e bagetine
Dhe giithe E'eshte
ne
jete
I dua si Perendine,
Se ngado  qe kthenj syte,
Shoh atje Zotn'  e vertete,
Q'eshte nje e s'ka te dyte.


Poezi meditative-filozofike. Ajo shpalos mendimet dhe ndjenjat e poetit teksa mediton per jeten, njeriun, perendine, bukurine dhe dashurine.
Shfaqen shume tipare te Naimit si :
-Bindja se ka nje zot te vetem, c’ka I jep dhe siguri e tone optimiste.
-Panteizmi si doktrine filozofike, teksa ai e sheh perendine kudo dhe njeriun si shfaqjen me perfekte.
-Metempsikoza- poeti e sheh universin gjithnje ne levizje dhe jeten ne perteritje.
-Poeti mahnitet nga bukuria ,sepse ate  e ka bere me duart e veta perendia- tipar I romantikeve.
Ligjerohet ne veten e pare dhe shkrihet uni lirik me ate te mendimtarit filozof, poetit dhe njeriut.

6 comments:

  1. ËSHTË E MREKULLUESHME TË FLASË TË MREKULLUESHME PËR DR DAWN. Unë jam Vanessa Canga. Kam pasur një bashkim të bukur me burrin tim dhe kam ndarë lumturinë, ngrohtësinë dhe dashurinë e vërtetë. Ne jetuam së bashku për 10 vjet dhe patëm dy fëmijë. Pak muaj më parë filluam të kishim probleme pafund dhe zënka të vazhdueshme. Shtëpia ishte plot me pakënaqësi dhe fëmijët e mi gjithmonë qanin duke na parë të ziheshim gjatë gjithë kohës. Më në fund, ai u largua dhe na ndërpreu të gjitha mjetet për të komunikuar me të. Bëra gjithçka që munda për ta rikthyer për shkak të asaj se sa shumë e doja, por pa dobi. DR DAWN më erdhi në ndihmë kur e kontaktova dhe më zbuloi se një grua qëndronte pas problemeve që kisha dhe ai më premtoi se do të më ndihmonte, gjë që e bëri kur ndoqa procedurat e tij të punës. Burri im u kthye në shtëpi tek ne dhe ne shpikëm gjëra. Ne jetojmë përsëri të lumtur së bashku. DR DAWN mund t'ju ndihmojë gjithashtu. kontakto me të përmes WhatsApp: +2349046229159
    Email: dawnacuna314@gmail.com
    *Nëse dëshironi të ribashkoheni me burrin/gruan tuaj.
    *Nëse dëshironi të keni një martesë/marrëdhënie paqësore.
    *Nëse keni nevojë për magji për të mbetur shtatzënë/shtatzënë.
    *Nëse dëshironi të trajtoni infertilitetin.
    *Nëse doni të hakmerreni/marrëni pronën tuaj.
    *Nëse dëshironi magji promovimi.

    ReplyDelete