Tuesday, December 3, 2013

ESE: Atdheu Im

Atdhe, nje fjale qe menjehere te sjell ndermend vendlindjen tone te bukur. Per ne shqiptaret atdheu eshte shume i rendesishem. Por ende shume toka shqiptare ndodhen jasht kufijve te shtetit shqiptar. 



Historia me ne shqiptaret eshte treguar jo miqesore dhe shpesh shume e padrejt. Edhe pse tokat shqiptare shtrihen ne disa shtete, ne na bashkon e njejta gjuhe. Gjuha jone e bukur shqipe, edhe pse armiqte tane ne shekuj jane munduar ta zhdukin. Por nuk na bashkon vetem gjuha qe ne flasim, por edhe e njejta kulture dhe tradita shekullore.




Kohet kane ndryshuar. Bota eshte bere me e mire. Ajo eshte bere me e mire sidomos per ne shqiptaret. Shume te drejta tashme ata i kane fituar. Por ne duhet te perpiqemi si komb, te gjithe shqiptar sa jemi, per ta bere nenen tone Shqiperi zonje. Te gjithe ata shqiptare qe ndodhen jashte kufijeve te shtetit ame, duhet te kerkojne te drejtat e tyre dhe ne duhet ti mbeshtesim me dashurin e vellait per vellane.




Pavaresisht se jetojme te ndare ne shtete te ndryshme, edhe pse kemi edhe diferenca, ne duhet ta duam dhe ta mbeshtesim fort njeri tjetrin. Ta ndiejme prane njeri-tjetrin. Une nuk jam dakort qe disa nga bashkmoshataret e mi nuk e pelqejne menyren se si ata sillen e flasin gjuhen shqipe. Kjo nuk eshte rruga e drejt. Perkundrazi ata kete gjuhe te bukur e kane mbrojtur edhe me gjakun e tyre. Ata edhe mund te mos e flasin shqipen si ne, por ata perpiqen qe ta mesojne mire ate. Prandaj ata jane per t’u lavderuar. 




Kur udheton jasht atdheut e ndien se sa shume ai vlen. Vendi me i dashur eshte shtepia jote, keshtu dhe atdheu yne, Shqiperia eshte shtepia e perbashket e shqiptareve kudo ata jane. Pasuria me me vlere eshte atdheu. Kur je larg tij malli te tret e zemra te duket bosh. Aty kemi lindur, mesuar fjalet e para shqipe. Aty kemi femijerine tone, lodrat tona, shoket dhe shoqet tona. Atdheu eshte vendi ku ti ke thene fjalen nene dhe ke hedhur hapat e pare. Per atdheun mund te shkruash gjithe jeten tende, por perseri kjo do te ishte pak. Nuk mjafton vetem ta duash ate, por edhe te punosh e luftosh per te.


Nga: Enida, Berat

63 comments:

  1. pune shume e mire por mendoj se duhet te perfshish me teper krahasime apo anen teorike sesa e do ti atdheun tend....por gjithsesi mendoj se ke bere pune te mire...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pune e mire mund te kishe ber me pak kujdes me perseritjet dhe te trajtojem me shume historine e shqiperise.

      Delete
    2. Ahhh sa kot dhe e paorganizuar... Vetem se sa e do ti atdheun tend,por Shqiperia nuk eshte nje nga ato vende qe duhet dashur ❤️

      Delete
    3. Po mir moj nuk e do ti atdheun po ne ndihemi krenar qe jemi shqiptar

      Delete
  2. edhe une mendoj njejte me mendimin e juaj

    ReplyDelete
  3. Me pelqen shume eseja mbase mund ta trajtoje me pak problemet teritoriale por pune e mire gjithsesi

    ReplyDelete
  4. e ke myt me ket esene e papame fareeeeeeee

    ReplyDelete
  5. shume e bukur extra fare

    ReplyDelete
  6. Shum bukur te lumt

    ReplyDelete
  7. ku e ke mendimin kundra

    ReplyDelete
  8. mund te jete e mire per nje te shkolles 9-vjecare, por mund te ishte edhe shuuuume me e mire.
    e ke kete nga nje mesuese letersie shqiptare nga Berati,Gjenovefa Bufasi e shkolles Kristaq Capo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kjo ese del dhe tek libri i gjuhes shqipe 7 te botimeve albas

      Delete
  9. Me te vertete me pelqej shume , besoj qe duhet te shkruash me shume dhe ta vazhdosh kete rruge qe e ke filluar .
    Ushqehu me librat sikur bleta me nektar dhe shprendaje ne mendjen tende :)
    BIG LIKE

    ReplyDelete
  10. juna dhe frensi jan shume te mire <3 :)

    ReplyDelete
  11. futja kot ----- perdor me shume figura letrareee

    ReplyDelete
  12. mir por ka dhe me mire

    ReplyDelete
  13. mire e ke bere esene pasi nuk ke perdorur fugura letrare sepse nuk perdoren se po te perdoreshin do te quhej shkrim letrar po prisja dhe me mire

    ReplyDelete
  14. ese shume e bukur pavaresisht se ke perdorur disa figura letrare.

    ReplyDelete
  15. mua nk me duket nje ese e mire sepse ne nje ese nuk duhet te kete ndjenja dhe as emocione

    ReplyDelete
  16. Shume mire per punen me shkrim

    ReplyDelete
  17. sh e varfer ishte sinqerisht kishte fjali qe nk i pershtateshin fare paragrafit

    ReplyDelete
  18. Rrofsh se me zgjidhe detyren

    ReplyDelete
  19. Flm per kyt ese mu desht per shkoll

    ReplyDelete
  20. Me pelqeu shume , por me vjen inat se disa po kritikojne ashper .

    ReplyDelete
  21. ndoshta mund te permiresosh ë-te ne fund te fjaleve

    ReplyDelete
  22. Edhe pse tokat shqiptare shtrihen ne disa shtete ??????

    a mund te me thuash ku shtrihen tokat shqipetre pervec se ne shqiperi ti mund te thuash edhe pse populli shqipetar shtrihet ne disa shtete na bashkon e njeta gjuhe

    ReplyDelete
  23. Faleminderit se mu desh per shkolle po ndoshta duhet t i kishe trajtuar me pak problem territoriale

    ReplyDelete
  24. WAAAAA FIX PER TEMEN QE KISHA I PAPAM AI QE E KA BO THNXXXX

    ReplyDelete
  25. sa mu desht kjo ese rrofsh

    ReplyDelete
  26. kot kot kot kot kot kot kot kot kot kot kot kot kot kot kot kot kot kot kot kot kot kot kot kot kot kot kot kot kot kot kot kot kot kot kot kot kot kot kot kot

    ReplyDelete
  27. Tregohu me e sakte sepse ke perdorur disa here te njejten fjale....Une e kuptoj sepse jam mesuese gjuhe ... idiote

    ReplyDelete
    Replies
    1. edhe pse ti je mesuese nuk do te thote qe duhet ti kritikosh njerezit per punen e tyre.

      Delete
    2. po te ishe mesuese nuk duhet te perdoresh kete fjalor simesuese gjuhe qe je

      Delete
    3. Nje mesuese nuk perdor ate fjalor, cka dote thot q sje mesuese gjuhe

      Delete
    4. Psee e shan o zysh debile

      Delete
  28. shume faleminderit per ndihmen

    ReplyDelete
  29. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  30. Ese e lezetshme por ka edhe me mire. Disa gabime drejtshkrimore kishte,megjithate s'eshte kjo ajo qe dua te them. Ndoshta po te ishte pak me e gjate dhe me kuptimplote do ishte me e bukur!

    ReplyDelete
  31. shum palidje qfar mutaaaaa ncncncnccncncnccncncnnc

    ReplyDelete
  32. Ca note i vini ksaj esese?

    ReplyDelete
  33. shum bukur eseja te lumt

    ReplyDelete
  34. FALEMINDERIT PER ESENESHUME E BUKUR

    ReplyDelete
  35. Eshte ese shume e bukur te pergezoj

    ReplyDelete
  36. ËSHTË E MREKULLUESHME TË FLASË TË MREKULLUESHME PËR DR DAWN. Unë jam Vanessa Canga. Kam pasur një bashkim të bukur me burrin tim dhe kam ndarë lumturinë, ngrohtësinë dhe dashurinë e vërtetë. Ne jetuam së bashku për 10 vjet dhe patëm dy fëmijë. Pak muaj më parë filluam të kishim probleme pafund dhe zënka të vazhdueshme. Shtëpia ishte plot me pakënaqësi dhe fëmijët e mi gjithmonë qanin duke na parë të ziheshim gjatë gjithë kohës. Më në fund, ai u largua dhe na ndërpreu të gjitha mjetet për të komunikuar me të. Bëra gjithçka që munda për ta rikthyer për shkak të asaj se sa shumë e doja, por pa dobi. DR DAWN më erdhi në ndihmë kur e kontaktova dhe më zbuloi se një grua qëndronte pas problemeve që kisha dhe ai më premtoi se do të më ndihmonte, gjë që e bëri kur ndoqa procedurat e tij të punës. Burri im u kthye në shtëpi tek ne dhe ne shpikëm gjëra. Ne jetojmë përsëri të lumtur së bashku. DR DAWN mund t'ju ndihmojë gjithashtu. kontakto me të përmes WhatsApp: +2349046229159
    Email: dawnacuna314@gmail.com
    *Nëse dëshironi të ribashkoheni me burrin/gruan tuaj.
    *Nëse dëshironi të keni një martesë/marrëdhënie paqësore.
    *Nëse keni nevojë për magji për të mbetur shtatzënë/shtatzënë.
    *Nëse dëshironi të trajtoni infertilitetin.
    *Nëse doni të hakmerreni/marrëni pronën tuaj.
    *Nëse dëshironi magji promovimi.

    ReplyDelete
  37. Emri im është loana dhe jam këtu për të falënderuar DR DAWN për ndihmën e tij për të shpëtuar marrëdhënien time. I dashuri më la sepse isha i matur dhe e kam luftuar disa herë për shkak të pasigurisë, duke mos e parë kurrë pranë asnjë zonje tjetër. Nuk mund të gjeja një mënyrë më të mirë për ta bërë atë të kthehej tek unë dhe DR DAWN erdhi në shpëtimin tim. Kur e kontaktova, ai më tha gjithçka që duhej të dija se si do të rikthehet dashuria dhe lidhja mes meje dhe burrit tim. Unë u binda dhe ai e bëri punën pa hezitim dhe menjëherë pas 48 orësh më thirri i dashuri. Jam e lumtur dhe plot jetë për shkak të mirësisë së DR DAWN. I bëj thirrje kujtdo që ka probleme të kontaktojë me të tani dhe ai me siguri do t'ju ndihmojë.
    dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2349046229159

    ReplyDelete